Jobb?

Jobbat måndag till fredag, efter över en månads ledighet.
Det har varit en ganska jobbig vecka, och till råga på det
så har Kitty tackat ja till jobb imorgon. TJOHO!
Vad tänkte jag på där.....
Det blir riktigt goa extrapengar iallafall, och eftersom
jag är skyldig min lilla pappa en hel del eftersom jag valde
att stanna i Grekland i två veckor för lite semester så gjorde
jag helt rätt.

Bal på söndag, min Matildas tur detta året! :) Hon kommer
vara så himla fin.

Sitter och letar resor, jag tror att jag är cpskadad...
Ska iväg i två veckor till Grekland i September igen,
men vad fan... Ska spara lite pengar så jag kan sticka
iväg med mina vänner också <3 Supa, sola & äta-resa.
Precis som det ska va :)

Ingen utgång i helgen, har inte råd samt ska jobba och
vara pigg och glad inför Tildas bal. Men bjuder på en bild
på en av de godaste drinkarna som finns, rosa pantern.




. Kitty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0