Grrr!

Fick ett mess idag om att mina varor jag beställt från Zoovillage har kommit :) Lycklig.
Slänger in två bilder på skönheterna som kommer användas flitigt i sommar.


En rosa läckerbit från Item, 199:-


Vit väska från Adidas, 399:-

Riktigt nöjd med mina köp :) Tjoho!
Och som grädde på moset, en bil på G.
Audi A3, dock från -99 men riktigt fin
och massa extrautrustning, me like!
Om han inte säljer bilen i helgen till en
kille som skulle komma och kolla på den
så ska jag och pappa till Malmö för att
kolla på den på måndag.
Hoppas!

Jour i helgen btw, vilket innebär ingen alkohol, hålla sig nära hemmet och det innebär också att jag kommer spara en massa pengar :)  Man får offra sig. Stackars Anna som skulle iväg och behövde någon som tog hennes jour.

Kyss

Kommentarer
Postat av: Milla

Syster, jag har en likadan klocka i limegrön ;) Love it! Jag kommer hem på söndag, ses på ett glas vin under de närmsta tre veckorna?

2010-07-02 @ 19:32:49
URL: http://camillablomdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0