Woooh!

Fyfan vad underbart väder, tror inte jag är ensam om att tycka det faktiskt.
Det är nu man önskar att man var fast anställd och hade rätt att ta ut lite
semester. Det hade inte suttit fel nu :) För jag kan erkänna att jag blir lite
avis på kompisar och familj som ligger på stranden och gottar sig medans
jag jobbar. Men i september, då jävlar blir det att sticka iväg två veckor. GOTT!

I helgen var jag i götet på fredagen med moa, sabina och carro! Lånade Moas
brors lägenhet och förfestade sedan vidare till "trädgården" för att fortsätta
med dans och dricka. Trevlig kväll! Lördagen mådde man verkligen som man
förtjänade, kan inte fatta att jag kunde dricka så mycket.... Jag körde iallafall hem
och nästan direkt till Lotta för att vi skulle fortsätta till Falsterbo, och trots att jag
mådde skit,verkligen skit så kunde jag inte låta bli att dricka så det blev en asnice
kväll med trevliga människor i Höllviken till att börja med. Sedan tog vi taxi till
Falsterbo där vi träffade Patte, Asse och gänget :) Alltid lika jävla roligt..
Galen kväll! :)

Sen nu måndag, tisdag, onsdag har jag jobbat. Inga roliga jobb hittills, men imorgon
ska vi på en vanlig sotsanering i en lägenhet. Standard är bäst!
Torsdag imorgon, helt sjukt.. Kan inte fatta att tiden går så snabbt!
Vill ut i helgen, i halmstad! Eller skåne någonstans, beror på om Patte kommer hit
eller om jag ska till honom, om vi ens ska ses :) Men jag vill ut, dansaaaaaa!

Tråkigt inlägg,
just an update!

Kyss!
"köttfärsh"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0