Och så var det måndag igen!

Helgen har varit riktig trevlig! Patte kom hit i fredagskväll,
då hyrde vi en film och åkte hem till min far för att kolla
på den. Gissa vem som somnade? - Inte jag iallafall, hehehe.
Det gör jag aldrig.
Sen i lördags skulle vi åkt ut med mormor och morfar i båten
men vädret tillät inte det :/ Tråkigt värre. Så vi gick upp vid
halv tolv och körde in mot stan för att shoppa lite dricka och
så råkade jag köpa lite kläder, hehehe. Oj!
Sen käkade vi på Peking, mums! Och bestämde oss snabbt
efter att vi pratat med Martin att vi skulle ta bilen och bege
oss dit för att dricka och festa lite.
Så det gjorde vi, lyckat :)
Hem på söndagen och Patte hängde med, glodde lite film och
bara tog det lugnt. Sen körde jag honom hem, och Hanna var
med som sällskap i bilen :)
Det var typ min helg.

Jobb idag, som vanligt!
Satt och tänkte hur mycket jag faktiskt lärt mig under detta jobb
jag har nu, yrket är så jävla brett, det är riktigt bra för man kan
lite om mycket :)
Good to know!

Idag står löpning på schemat, sen ska jag försöka införskaffa mig
ett gymkort i dagarna med.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0