När mobilen plingar från det att man går upp till det att man lägger sig...

Min käre bror hade varit så snäll och ändrat mitt födelsedata på facebook utan min vetskap.
Och seriöst, mobilen plingade om att jag hade meddelanden på facebook hela jävla dagen.
Jättekul, Olle, jättekul...

Iallafall, sprang en liten runda idag, 2,5 km ungefär, men det är på god väg. Jag ville ju
hem till de goda biffarna jag gjort som innehöll nötkött, krossade kidneybönor, lök, ströbröd,
ägg och kryddor. De blev väldigt goda och till det åt jag bulgur, massa gott! Så det blir det
jag käkar till lunch imorgon på jobbet med.

Och det är galet, men imorgon är det fredag! Sista dagen på jobbet innan helg, underbart!
Sen kommer Patte hit så ska vi ha en trevlig, mysig och festlig helg tillsammans ;) Vi ska
blandannat ut med mormor och morfar på lördag förmiddag med båten, det är så jävla
mysigt. Sen ska Tilda ha lite 19årskalas, så ska fixa med present till min pudding också.
Blir nog en toppenhelg skulle jag tro :)


Harplinge IK - Jävlar vad jag saknar laget, stämningen, matcher, träningar.
ALLT! Måste bli ändring nu, måste.

/ Kitty

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Vi måste fixa lag till nästa år! Vi får börja varva spelare snart och i värsta fall får du och jag träna laget eller hur?! Pusssss

2010-07-23 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0