Lördag=Ledig=Regn=Såklart!

Hheheueheuehe jag ÄLSKAR ju regn, speciellt på sommaren, så jag bara njuter av det fina vädret när man är ledig.
ÅÅÅH!!! Seriöst, jag vill ha SOOOL! Måste komma ifatt alla som kan ligga och glassa i solen när jag jobbar :/
Ja, jag tycker synd om mig själv.. Litegrann.

Ska inte ens ut ikväll, eller jag tror inte det iallafall. Jag vill nog bara sitta hemma, kanske springa en runda, glo en film och äta lite kycklingsallad som blev över från igår. Vad har hänt med mig...

Snart får jag fan dra ihop tjejerna, sätta oss hos min far, grilla, dricka och sedan dra en utgång! Det är fan ett måste! Jobbigt att passa in så ingen jobbar, åååh jag hatar att vara "vuxen". Tänk när man hade sommarlov, inte jobbade! Så gött allt var :) Att man inte tog vara på den tiden.. Hate.

Yey, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, gå och hälla upp lite mer kaffe och skära lite mer melon :) Gotti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0