happygirl!


Remember this pic? So fucking awesome! Hueheheuehue

Sitter och tar det allmänt lugnt innan det är dags för veckans
andra löppass, ätit ordentligt med mat på jobbet idag så
förhoppningsvis blir det inte så tungt som när man ätit sallad
till lunch. Då är det trögt ;)
Har sån galen lust att mäta om det hänt något, jag tror inte
det, och om jag mäter mig kommer jag antagligen bara bli
besviken och tappa motivationen. Det ska inte ske!
Egentligen borde jag inte oroa mig, det borde ha minskat
några centimeter eftersom jag cyklar över 6,5 km om dagen,
ändrat mina kostvanor HELT och springer 3 dagar i veckan.
Nu ska jag bara köpa mig ett gymkort med så kommer jag
inte behöva oroa mig.
hehe

Jobbat idag som vanligt, och det är så galet tomt på jobbet
eftersom de flesta har semester och jag är den enda tim-
anställda kvar för tillfället då det inte finns tillräckligt med
jobb. =/ Men snart är sommaren slut, och också då alla
semestrar, :) Jag är lite avis nämligen, och Emelie som går
på semester nästa vecka :( Hur ska jag klara mig?

Klockan är kvart över sex och jag skulle lätt kunna somna
för natten när som helst, men det går inte för snart ska
jag dra på mig mina sköna löparbyxor och ge mig iväg!
Nice!

See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0