Stadstjej ;)

Kom till mamma igår, saknat att bo här, det är faktiskt mysigt och jobbigt på samma gång. Alltid så mycket folk här och ibland kan det vara skönt att slippa det men saknat det :)

Idag gick jag ut en långrunda med ballen, blev ca en timme och en kvart med bra musik i öronen och med mina STORA hellokitty-hörlurar. Helt underbara är dem ;D När man går där så bara flyger tankarna iväg om allt möjligt, framtidsplaner, hur man ska komma i form till sommaren, gamla kontakter man tagit upp.. Det är så mysigt att bara gå där för sig själv och tänka.

Kaffe med Tilda på stan senare, när man måste prata så måste man och vad är då bättre än en god kopp kaffe på ett mysigt fik inne i stan? Inget skulle jag tro :)

Jag funderar fortfarande på utbildningen, ska jag göra det? Är det en bra idé? Kommer det löna sig? Är det värt att satsa allt för att fixa det? Jag hoppas det :)

Nu sitter olle och jonte i mitt rum och pratar om det hela.. Jonte böjer ögonfransarna? hahaha.

/ K

Kommentarer
Postat av: Anonym

När känslorna sprids igenom kroppen,

då blir de lite svårt att släppa taget!

Menmen.. Tack din blogg är däremot också fin

kram

2010-01-15 @ 15:28:22
URL: http://naatosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0