Impulstripp till Göteborg..

Idag är det den 4januari 2010, kan inte förstå, känns sjukt att det gått så snabbt sedan milleniumet 2000. Jaja!

Klockan 11.02 tar jag tåget till götet för att träffa en gammal vän, Hassäää =) Det ska bli riktigt roligt då det var flera år sedan vi sågs sist, galet! Så jag stannar där i en dag eller två och umgås lite grann, ska som sagt bli mycket trevligt.. Och sjukt längesen jag åkte tåg, ska med bli lite kul, för bara tanken av att åka tåg väcker gamla minnen , eller hur tilda? haha
Så nu har jag lagt fram lite kläder och annat jag ska ha med mig, och jag ska använda mina fina stora
kittykatt-hörlurar för första gången, de är så söta ;D

Jag och Hanna var ute igår, det var riktigt roligt! Det har aldrig bara varit jag och hanna så det var vår lilla oskuld, vi började med att ta lite dricka på asian för att sedan stappla vidare till corner och massa dans innan de stängde. Som sagt, vi hade riktigt roligt och idag har jag o hon umgåtts hela dagen hemma hos henne :) Bara slappat och inte gjort ett skit, så som det ska vara när man festat dagen innan! ;D

nej nu måste jag kila, tjarå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0