huehuehue

imorgon är det dagen med stort D. om jag avlider (vilket jag kommer göra) pga. min nervositet vill jag bara hälsa att jag älskar mina goda vänner, min familj och så vidare..

ska strax åka till hallandssanering, rådhuset och landstinget och hämta upp papper. Jag känner mig typ som en oldie! jag måste också åka och ta kort på mig själv i en sån automat, kul då.. för man blir ju SÅ fin på såna foton, det spelar då fan ingen roll om man verkligen försökt göra sig fin. Det är ungefär som med pass och legfoton, jag blev utskrattad för mitt körkorts-foto senast i fredags av Lelle. "Du ser ju asrolig ut" Tack då!
jag vill att mamma ska vakna för jag vill inte åka runt som en idiot i stan ensam, eftersom hon jobbat natten så tror jag inte hon vaknar ännu på ett tag =/

Jag måste bara säga en sak som inte alls har med ovanstående text att göra. Jag har ingen förkärlek till AIK direkt, det är tungt att erkänna men AIK-trubaduren är GRYMT bra! "knock knock knocking på södra stå" är grym och det har jag alltid tyckt.




Hej okej hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0