Helgen som varit

I fredags var det meningen att jag skulle till Tilda för att dricka och festa lite, men det blev inte så, så jag vart rastlös och tvingade Lelle att komma och umgås med mig ;p Stackarn, mitt i natten! Hahaha. Han åkte hem vid fem-tiden på morgonen men jag själv somnade inte förrän vid sex.
Vaknade upp vid ett och tog det lugnt och sen åkte jag till Tilda på kvällen, det var jag, ansu, abdi och tilda, vi drack och hade det supertrevligt! Tänk så trevligt det kan bli fast man bara är några stycken och fastän man inte drar ut! Like it!
Vi allihopa sov över hos henne, smidigast så eftersom bussarna inte går jättesent på natten. Vaknade upp och mådde skit, verkligen skit, haha men det gick över efter ett tag och vi åkte från Tilda vid typ fem-tiden. Då var det bara hem, öppna en burk cola och bara ta det lugnt, superskönt!

Så det var min helg, umgåtts med goda vänner och bara tagit det lugnt, det är så det ska vara!
Idag blir det promenad med Moe igen, skönt att komma tillbaka till det efter en helg såhär..

Kanske skriver mer senare idag, tja då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0