Flyg istället för bil?

Just nu lutar det åt det hållet eftersom det tydligen skulle bli snöstorm och väldigt dåligt väder. Att köra såpass många mil i dålig väderlek tror jag inte jag vågar ge mig in på. Tråkigt men sant, så det blir antigen tåg eller flyg men lutar mer åt flyg. 360kr en sista minuten-resa är nästan som hittat men sen är det bara att hitta i storstan och passa tider och grejer. Någon som vill ses över en lunch på stan då jag nog är framme vid lunchtid ganska exakt..?
Jag är riktigt nervös nu och fattar inte varför jag inte sitter och pluggar engelska dag ut och dag in? Jag bäddar för min egen död för fan..
Imorgon ska jag och min mor fixa fyra bilder på mig i en sån automat, sen ska vi hämta arbetsgivarintyg här och där osv.
Tipptopp!
På kvällen är det mingel och lite kalas på paradiset i stan, Lustgården! Det är kundkväll, 20% rabatt på allt som vibrerar, kan det bli bättre? synd att man inte har pengar men man kan ju spana in vad man ska köpa när man får pengar :)



Man kan ju hoppas att man hamnar bredvid någon sån här snygging på torsdag!
Drömma kan man ju alltid! :$ hihi


Hare gott! / Kitty

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Då ses vi ikväll :)

2010-01-27 @ 12:45:03
Postat av: Kitty

Hanna: Oh yes, we do :D

2010-01-27 @ 13:09:56
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

visst är det härligt att flyga och slippa sitta i en bil och "tråka" fram mil efter mil... Hoppas du får en underbar dag på torsdag...

2010-01-27 @ 13:34:47
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Min förra kommentar verkar inte ha kommit fram så jag slänger in en ny...

Visst är det bättre att flyga än att åka bil om man kan. det går ju så mycket fortare...

2010-01-27 @ 13:37:59
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0