morgonkaffe är livet

Sitter såklart och dricker mitt morgonkaffe, som ni kan se på rubriken. Det finns seriöst inget godare,  :)

Var uppe vid 10 idag, vilket är tidigt för mig! Hur som helst.. Vad händer idag? Hanna sa att hon skulle komma på fika så det hoppas jag ju ;p Annars ta det lugnt.. Invänta svar typ!

Och jag har INGET kul att skriva om.
helgen just det..

I fredags kom Hassää hit, var mycket trevligt. Vi sov hos pappa där vi var ensamma, eller ja, förutom spökena då! ;) Vi gjorde mat i form av potatismos och kokt korv, vilken fredagsmat hahaha, men det var det han ville ha så det fick han.. Enkelt men ändå gott! :) Sen glodde vi film, "mirrors" som jag såg för 3e gången men den är helt okej..
Sen skulle vi se Råttatouie eller hur fan det stavas men vi somnade ifrån den i min goa säng :)
När vi vaknade på morgonen hade vattnet i ledningarna frusit så vi hade inget vatten, haha.. Vi käkade frukost och sen stack vi hem till mami och sen åkte sötnosen hem!
På kvällen blev det fest med Tilda & Hanna hemma hos Lovisa, och sen utgång på det! Supertrevlig kväll..

Mådde grymt bra igårmorse, inte alls bakis vilket var skönt! Idag är det måndag som innebär nya tag och nya möjligheter. Man ska se på det positivt ;)

Hej och svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0