Måndagkväll.

Hey mina kära fans!
Nu uppdaterar jag, bra va?

Helgen har varit nice, i fredags spelade jag, olle, mamma & jonte lite sällskapsspel i form av TP. Väldigt intressant!
Och i lördags var det dags för spelkväll hemma hos mig i Getinge. Jag hämtade Jennica i skåne vid fem-tiden och sen for vi tillbaka till Halmstad för att hämta upp resten av gänget; Olle, Jonte, Moa, Fitim, Alex, hans tjej och hennes kompis.. Vi höll till ute i stugan där vi spelade lite spel, drack och pratade, eller skrek snarare ;)
Mycket trevlig kväll!

I söndags var det en riktig bakisdag. Jag och jennica köpte pizza, godis och cola och bara tog det lugnt..
Och imorse åkte Jennica hem när jag skulle till jobbet, man har alltid lika kul med henne =)

Idag fick jag ett sms av Milla som jobbar på konsum i Getinge att mitt paket med jeans kommit! tjohooooo! så jag skulle hämtat dem idag, men jag väntar iochmed att jag beställt ett annat paket också, med ett par jeans! så tar jag det samtidigt..

Hej och svej, bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Drottningen :)

har min tröja också kommit då? :D

2010-02-23 @ 01:19:48
URL: http://naddih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0