Julbord på WildWest

Igår var det dags för det årliga julbordet med pappas jobb!
Hans anställda plus respektive :) Som min kavaljer tog jag
med Patte, ett utmärkt val. :)
Sjukt god mat, fri bar och fina människor. Vi åt, drack och
körde trekamp som jag, nadia, jim och patte förövrigt vann.
WOH!
Julbordet var ett helt hav av mat, allt från janssons och köttbullar
till revbensspjäll och struts. Massor med gott! I drickväg dracks
det allt från öl och cider till jäger och "lennart".
Och såklart en rosa pantern, <3

Idag har vi mest tagit det ganska chill. Kollat film, käkat gott
och bara varit, precis så som det ska vara på en söndag.


Min fina syster Nadia och världens bästa kompis Patte <3


Love u dad!


Sadface? Haha


En Patrik och en Captain Morgan med Cola :)


Carina och pappsen :)


Jag och min favoritdoris! :)

Tack alla för en trevlig kväll!
Magisk helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0