Varför ligger mitt immunförsvar på noll?!

Nu är jag sjuk igen, varför sammarbetar inte mitt immunförsvar med mig? Extrem huvudvärk, illamående och snuva, mindre roligt faktiskt och jag som jobbar hela veckan. Nu är det iofs bara två dagar kvar, men det är ändå två dagar och massa förlorade pengar =/
Jag måste äta något snart, men jag vet inte vad. Pappa skulle fixat mat till mig från pizzerian i Getinge men det var tydligen inte öppet fastän det står lunchöppet mellan halv tolv och två på deras meny. Irriterande! Jag menar, man kan ju inte äta glass hela dagen? ;p

Ligger och tittar på SF-kanalen, himla bra! Om någon timme så börjar Bert - den sista oskulden! :) Den kommer jag ju garanterat ligga bänkad framför..

Vad händer i helgen, vänner?
Vad sägs om att snart bestämma ett datum om sexpartyt?

Tjoho / K

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch, det låter inget vidare med "förkylningen"

Kul att du gillade min blogg:)

Visst kan jag hjälpa dig med förslag på tapet.

skicka mig gärna några bilder till min mail på rummet,

så ska jag ge dig ett par förslag.

Trevlig Helg och

Krya på dig!

2009-10-24 @ 07:53:23
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0