Måndag igen..

Då var det måndag igen. Sjukt vad helgerna går snabbt, jag hatar det :( Men att komma tillbaka till jobbet är inte helt fel heller eftersom jag stormtrivs :) Imorgon ska jag till A-ringen och jobba, spännande att se vad vi ska hitta på där. Jag har lovat Anna kärleksmums snart, så jag får väl ta och baka det snart, jobbar ju iofs inte med henne imorgon så det får bli om vi jobbar tillsammans någon gång mer under veckan :) Idag på jobbet har jag spärrmålat, jag klagar inte eftersom det antagligen kommer synas  på lönen sen!

Jag, Lotta & Moa fikade ju igår, vi kommer in på vattenporten och vad möts vi av? Jo tack - inga kanelbullar. Ursäkta? Hört att det är kanelbullens dag idag? Jag käkade blåbärspaj :I , på kanelbullens dag. Fyfan! Så idag efter jobbet körde jag inom statiol och köpte till mig, pappa och nadia. :)

Usch, man kanske borde vila en stund. Vore skönt, och eftersom jag köpte en ny superskön kudde idag så kanske man börja inviga den ;D

Nu kilar jag.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0