It's my life.

Hallo!

Nu är jag här och skriver igen, otippat eller hur? Är inte här alltför ofta nuförtiden, men det händer då och då :)

Var ute igår med Patte, Lotta och Chrille.. Vi förfestade hos mig, och sen drog vi till stan. Men för mig, patte och chrille blev det inte långvarigt.. Vi stack hem nästan direkt, ganska skönt ;p Det var så satans mycket folk ute.. Skönare att ligga i sin egen säng under ett varmt täcke istället.

Imorse väckte mamma mig 06.15, jag skulle köra dem till Eurostop för de skulle till Tyskland och bussen gick därifrån. Ikväll ska jag hämta dem också, fan vad snäll jag är.

Nyss käkat, sjukt trött, så funderar på att vila en stund!

Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: hahahahhahaha, däremot börjar det nu visa sig en del på kontot :((<3

2009-10-04 @ 15:48:32
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0