Frukost på sängen, det är grejer det!

Väcktes av pappa nyss, han hade händerna fulla med tallrikar och muggar. Det visade sig vara min frukost i form av ägg och bacon, samt kaffe. Söt han är :) Då undrar man vad man gjort för att få det serverat så... Och jag kan inte komma på något alls, det är ju han som ska hjälpa mig med massa saker nu iochmed att mitt rum ska få en total makeover. Men jag antar att han bara tycker jag är världens bästa dotter ;)

Någon dag måste jag åka o kolla på tapeter, samt färg! Ska jag vara ärlig har jag inte så stor koll på varken färg eller tapet till rummet och det ska fixas till snarast möjligt. Så jag måste ju bestämma mig ;p

Ikväll ska vi på middag hos mormor & morfar, mysigt. Vet dock inte om jag har så stor lust att träffa alla och behöva vara social, men så är det..

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen.

Det låter härligt med frukost på sängen:)



Du borde ha fått min mailadress,

kolla på "inloggnings-sida"

under min kommentar.



trevlig Helg!

2009-10-24 @ 13:47:37
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0