Fotbollsavslutning!

Idag är det dags för fotbollsavslutning! Bowling och sedan käk på Verona och så massa underbara människor på köpet :) Det kommer bli sjukt trevligt..

Igår var jag fyllechaffis åt både olle och hans kompisar, samt pappa, carina och per. Fan vad snäll jag är alltså. Så det blev en lugn kväll hemma, gick och lade mig hyfsat tidigt och sov tills pappa ringde och ville ha skjuts hem.

Sitter och kollar på SF-kanalen nu, sjukt bra. Sunes sommar , och de kommer bara svenska filmer varje dag, hela tiden! Kommer definitvt att bli min favoritkanal..

Nej, nu ska jag sluta skriva för de finns inte så mycket att skriva, ska väl ställa mig i duschen så man inte gör det i sista sekund innan man ska iväg..

Tjarå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0