Ooops!

Här har texten verkligen lyst med sin frånvaro, detta ber jag om ursäkt för men tyvärr kan jag inte lova en förbättring.
Idag är det måndag igen, men det visste ni ju redan. Och ni vet säkert också att mitt rum börjar bli klart, för de flesta som läser min blogg har nog varit här och kikat. Jag slänger in några bilder som ni kan titta på också, för er som inte sett det :)

Idag stod jobb på schemat och idag var vi på kattegattgymnasiet och sanerade efter en brand i ett omklädningsrum, herregud vad ungar kan vara nyfikna, in och ut, fram och tillbaka. "Vart ska vi byta om då?" "Vad har hänt här?" "Får man gå in och kolla?" "Vi har bra lungor, kom igen, låt oss kolla vart det brunnit!" Trots att det låter som att vi inte gjort annat idag än att skjutsa ut skolungdomar och svara på frågor så hann vi faktiskt med en hel del. Och brandmännen var på besök, verkligen bara något som förgyllde dagen, man klagar inte så att säga!

Nu till annat.. På onsdag är det löning, det passar sig riktigt bra, för på lördag är det julbord med jobbet och då vill man ju vara lite fin så jag har redan valt klänning som jag köpte i lördags och på torsdag ska jag fixa till mina naglar :) Anna och Denise har ju bestämt att jag minsann ska hitta någon trevlig man på julbordet som de kan fixa ihop mig med, hahaha, detta känns som en omöjlighet och inte något jag kommer tillåta eftersom jag hatar att bli ihopparad! Men det känns också som om jag inte kommer kunna smyga undan med det, utan det kommer stå som nummer 1 på deras "to do-lista".
Klockan 16.30 ska vi iallafall samlas hos Anna för lite glögg och pepparkakor och andra goda drycker, och jag har redan bestämt att jag ska supa Ella under bordet, funderar starkt på att köpa en låda med hennes favoritvin "black tower" , då går det snabbt ;)
Det kommer bli sjukt trevligt tror jag iallafall =)

Det börjar bli julstämning i mitt lilla rum, tända ljus och julmusik.. Det är en bra början! eller hur?

Kram, Kitty

 Det är inte helt klart , men snart så :)

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

vilken helt underbar katt där :)

2009-11-25 @ 12:20:05
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Vilket mysigt rum! :D

2009-12-03 @ 19:33:17
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0