Tisdag

Idag ringde klockan kl. 07.15, men gottegris som jag är så ställde jag om den till 07.30 ;) Den där kvarten var såååå värd.
Gick upp och fixade iordning mig och cyklade till skolan. Hade Geografi som förövrigt är så jävla tråkigt och sedan Natur B, pedagogiskt ledarskap och sedan snabbt Natur A; endast ett läxförhör och sedan sluta. Cyklade in till stan och satte mig på körskolan 1½ timme innan tilda hörde av sig så stack vi och fikade. Jag klarade sista fasen i teorin för att få göra halkan ;D Så den 10e har jag den, nu är det helt säkert. Nu är det på G som fan!
Fikade med tilda sedan som sagt, fanns ju en del att prata om ;p Uppdatering så att säga. Var jättetrevligt!
Sedan cyklade jag hemåt och har ätit linsgryta. Har duschat och nu dricker jag kaffe :) Väntar på att andra avenyn ska börja..

Ey, nu har jag snart mitt körkort! ;D Låter inte det hur bra som helst?

Tjarå

Kommentarer
Postat av: M

Det låter underbart. Ååh, Kitty, saknar dig så mycket nu, när kommer du och hälsar på mig? (K)

2009-03-03 @ 21:14:39
Postat av: Kittan

Jag önskar jag kan komma snart =/ jag saknar dig med!!!

2009-03-03 @ 21:46:05
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Börje

Då kan vi tsm köra ut till någon lite mer avskild plats och kanske göka lite mmmmmmmmmijjjjaaauu!!!! hö hö hö Grr!!

2009-03-03 @ 22:36:22
Postat av: Kittan

ha haha börje. ge dig. jag vill inte fattarrrrrruuuuu

2009-03-03 @ 23:37:13
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0