Studio Effect

Idag ska jag pallra mig dit, för första gången på jättelänge =$ När man festat på lördagen är det inte jätteroligt att träna vid 12.30. Men igår var jag nykter, samt förra helgen. Så idag ska jag cykla dit från min mor. Jag sitter och laddar nu, det ska bli skitkul. Får se vad mitt knäe pallar, dock är det ju mage och rygg detta passet främst kommer rikta in sig på, men jag har ont bara jag går o sitter faktiskt. Får se om jag ens hittar dit härifrån, haha mamma försökte förklara. Jag hittar nog ;)
Så jag ska cykla om 5 min så man är där i god tid!
Ska bli skönt att få sig en liten genomkörare såhär på söndagseftermiddagen.

När jag kommer hem ska jag plugga. Tro det eller ej, jag MÅSTE! Natur, pedagogiskt ledarskap och körkortsteori framförallt. Får se vad jag hinner med.

Måste dra mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0