Over and over, it's burning inside

Idag steg jag upp kvart i nio, tjugo över nio hämtade alexandra mig och det bar av emot trönninge. Efter lite vägbeskrivningar och felkörningar senare så anlände vi och där väntade våra lagkamrater :)
Vi fick reda på att vi skulle vara 11 spelare, vilket betydde; inga avbytare. Vi spelade ganska okej, och i andra halvlek gav vi oss fan på att vi skulle vinna och satsade hårt som fan. Dessvärre skadar Sofia sig en bit in i andra halvlek och tvingas gå av =/ Med 10 spelare på plan rinner målen iväg för motståndarna och sedan tvingas även Alexandra gå av och vi spelar då med 9 man. Vart är allt folk?! Vi förlorade iallafall med 9 man på plan, men vi spelade ganska bra fotboll då och då.
Efter detta blev det att åka hem och käka lite och sedan lade jag mig i solariet en stund. Så himla skönt! Tappat ALL färg sedan mitt förra solarie-ryck så måste komma ifatt lite igen.

Sitter nu hemma hos Pappa och kollar på handbollen, go sverige!
Mamma ska komma och hämta mig här sedan så jag får med mig de fina blommorna jag fick av Tommy =) De ska ju inte stå här och vissna så jag inte kan kolla på dem. Och då ska jag också passa på att övningsköra, det behöver jag känner jag..



Jag är bara så glad, du gör mig så glad. När jag tänker på dig får jag ett stort leende på läpparna. Det är såhär det ska kännas. Längtar efter dig, T. Längtar efter dig.


Kommentarer
Postat av: Kittan

Gonna miss you too =/

2009-03-22 @ 18:56:02
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: alexpalex

ovant att du säger Alexandra :p näe vart allt folk är undrar fasen jag med. aja gulliga blommor iaf

2009-03-22 @ 20:22:19
Postat av: Kittan

Hihi :) Ja, det är det faktiskt ;p

2009-03-22 @ 20:45:39
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, lät inte som om vi hade de bästa förutsättningarna idag. Bra att vi lyckades åstadkomma någorlunda bra spel.

Fina rosor Kittan ;)

2009-03-22 @ 20:50:09
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Börje!

Gonna miss you tooooo :)

2009-03-24 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0