Oh boy, vilket vackert väder!

Det kan man verkligen säga! Vädret idag är helt underbart verkligen. Vovven sitter i trädgården och bara njuter och jag sitter och pluggar och dricker kaffe. Idag är det verkligen vår och gud vad härligt det är.
Det behövs verkligen efter gårdagen, jag har varit helt nere och inte haft ork till något i skolan idag. Ska bli skönt att träffa Anna över en fika sedan. Egentligen vet jag väl inte om jag hinner det, men jag får ta mig tid. Kom nyss på att jag inte anmält mig till de två proven jag skulle haft imorgon, så jag kan ju inte göra dessa :| Men det känns faktiskt lite skönt att kunna skjuta upp det lite, jag har ingen ork att sitta hela dagen idag och plugga.

Nu ska jag skriva klart idrottspsykologin och imorgon är jag ledig!!! Avundsjuka mina vänner? :)
Det behövde jag verkligen också kände jag.

Hej.

Kommentarer
Postat av: M

Jag är också ledig i morgon :) wie. När kommer du till Växjö sötnöt?

2009-03-19 @ 20:08:35
Postat av: Kittan

Så jävla härligt eller hur? :)

Du, så fort jag har pengar kan jag säga. :( pengarna räcker ju fan inte hela månaden och jag handlar typ inget. fattar inte vart alla tar vägen.

2009-03-20 @ 00:57:35
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0