Helsingborg

Kl. 17.15 åkte jag, deeas, cive, valon, fitim, deniz och jimmie plus två tjejer från paralellklassen till helsingborg för att kolla på när de mötte järfälla i innebandy. Stefan körde minibuss och vi åkte alla med honom.. Vi skulle analysera matchen kring beteende och sånt.
När jag kom hem åt jag en morot och nu sitter jag här. Härlig kvällsmat va? JAG LÄNGTAR TILLS JAG NÅR MITT MÅÅÅÅÅL!

Nä, godnatt nu! Har fotboll 08.00 imorgon. Vet inte om jag ska vara ombytt eller ej då jag inte kan träna rehab. Mats kommer med stor sannolikhet säga att jag kan träna någon annan muskelgrupp än just benen. SKOJ DÅ. Jag får se!
Har precis duschat. Fan vad min tvål luktar gott.. stört jävla gott!




du rubbar mig ur balans

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill lukta på dig, min sockertopp. Vad sägs om liten afterwork tomorrow night? :D Vi alla vill ha med dig! (jag, min mamma, sabina.. smulan..) 4 mot en, du har inget val! :D PUSSPUSS

2009-03-05 @ 10:27:29
Postat av: Kittan

SÖTA NI ÄR!

Ska vi lukta lite på varandra då? (a)

Hälsa alla! jag får se hur jag gör :D Skulle ju faktiskt vara sjukt kul

2009-03-05 @ 14:46:01
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tvåla in miiiiiiiiiiiiiiiiig ;);););)

2009-03-07 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0