Gott

Idag var jag på den nya riskutbildningen man måste gå om man tar körkortet efter 1a april. Den var mycket intressant faktiskt, men kändes ändå lite onödigt. Det mesta kunde man redan och det känns lite som om man vill tjäna pengar. Men jag håller med om att det var nyttigt och att man ska bära med sig de kunskaperna. Verkligen!
Nu är iallafall den också klar och imorgon har jag körlektion igen, 09.30-10.20 och efter det ska jag nog boka teori och uppkörning. Känner mig inte redo för det ännu, men isåfall ligger man ju i ännu mer med plugget och då ska det nog gå bra =) Iochmed att de brukar ta upp till tre veckor innan man får provet.
Det känns så skönt och nu vill jag bara sitta med det i handen!

Idag ska jag plugga, no matter what! Jag måste! Men nu ska jag ned och käka nått.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0