Godmorgon!

Slänger in ett inlägg här samtidigt som jag borstar tänderna..
Det var tufft att stiga upp imorse. Jag tänkte efter länge om det verkligen var skola idag eller det var något annat som stod på schemat. Men efter ett tag kom jag på att det var måndagmorgon och jag skulle börja skolveckan med Natur A kl. 08.20. Det var bara att stiga upp.. Fyfan.
Sminkad, plattad, äten och snart klar med tänderna är jag och ska cykla om en stund.
Efter skolan drar jag direkt till körskolan och sedan ska hem till Hanna en stund och dricka en kopp kaffe samt hämta boken "I taket lyser stjärnorna".. Ska bli kul.
Måste plugga stenhård teori nu, jag måste ha kortet. Jag måste. Ta dig tid och ork Kittan.

Aja.. Vi hörs senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0