En vän som mig borde alla ha ;)

... imorgon kommer Moe hit, jättetidigt och jag ska inte ens till skolan!! Jag ska bjuda min söta väninna på frukost kl. 08.00.
Klassen plus de andra två idrottsklasserna ska till vallåsen imorgon och åka skidor, men eftersom jag inte kan vara med så skiter jag faktiskt i det. Förlåt Peter, men jag tänker inte vara där från 08.00 till 16.00 för att gå på en jävla vandringsled och grilla korv. Nej nej nej! Då sitter jag mycket hellre och pluggar och drar mig ned till körskolan en stund.
Förresten tror jag inte ens att mitt knäe pallar att gå runt en massa imorgon, efter handbollsspelandet i onsdags har jag fortfarande jätteont. Men nu tror både mamma och jag att en operation är på god väg. Inom 1½ månad tror vi att jag kommer vara opererad. Jag hoppas så innerligt, så innerligt.

Så imorgon står detta på schemat;
* Äta frulle med Moe
* Plugga; skolarbete
* Körskolan; plugga teori
* Helsingborg

Ungefär så ser det nog ut faktiskt!
På eftermiddagen ska vi till Helsingborg och kolla på Helsingborg-Järfälla i innebandy, ska bli intressant. Vi ska granska hur tränaren beter sig i olika situationer typ och jag ska hålla koll på engagemang/intensitet. Vi åker minibuss ner dit och jag ska äntligen få komma till skåne igen, ni anar inte hur mycket jag älskar skåne!

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på "bride wars".
Vi hörs!
ha det..


Jag vill också ge mig ut i backarna imorgon som sötnosen på bilden.

Kommentarer
Postat av: moehoe

Frullen var så sjukt värd! Tack finaste !

2009-03-04 @ 15:32:58
Postat av: Kittan

hihi vilken tur :)

Pusss babe!

2009-03-04 @ 22:28:14
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

jag vill också ut i backen igen :D

Hoppas du får en mysig söndag!

2009-03-15 @ 12:27:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0