En härlig dag!

Eftersom mitt internet inte funkade som det skulle igår så skriver jag det jag skulle skrivit igår;

Idag är det fredag igen och det känns helt jävla sjukt :S Jag menar, var det inte måndag typ igår? Inatt sov jag hos min lilla Hanna och det var hur mysigt och roligt som helst :) Vi ställde klockan på halv tio men vi var nog inte ur sängen förrän 15-20 min senare. Det är ju så himla skönt att ligga och dra sig! Jag trodde att jag hade körlektion men icke, så jag började skolan 11.30-12.30 , sen in till stan igen och träffa Hanna. Vi köpte världens finaste ögonskugga från the body shop - det är galet vilka fina ögonskuggor dom fått in! 124 kr som verkligen var värda detta! Sedan gick vi hemåt igen, tog en kopp kaffe och lyssnade på musik. Kvällen tillsammans med Hanna slutade med att vi gick till Harry´s och träffade mamma och per och tog ett glas vin. Det var himla trevligt! En heldag med en god vän - det är grejer det!


Idag är det lördag. Det innebär match och jag är stört laddad. Vi möter slöinge, wooh. favoriterna ;)
Matchen spelas i Getinge och den börjar 13.00. Ska bli så kul att se mina tjejer spela igen!





Ni tre är en fin familj, om det är så ni vill ha det så fine. Jag lägger mig inte i. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0