börjar jag bli gammal eller har jag bara annorlunda musiksmak?

Moe kom hit imorse, exakt 07.53 får jag ett sms; "Nu äl ja flamme. :D puss" Så jag gick och öppnade dörren för min kära vän så mumsade vi i oss gott fransbröd och knäckis. Och självklart kaffe till det.. När vi käkat upp följde jag henne in till stan med ballen så hon kunde ta bussen till skolan.

Olle hade precis gått upp när jag kom tillbaka, så vi satte oss i soffan och pratade lite på nedervåningen. Uppifrån hörs Thoirleifs fina låt: "Gråt inga tårar". Då sa jag fan till mig själv; Det låter som en pensionär som bor där uppe. Men icke, det är bara jag, och ja, min musiksmak är väl inte som andra tonåringars ;)
Några favoriter är;
Thorleifs, Lasse Stefanz, Date, Scotts & Lars Kristerz. Dansband är nog det bästa som finns ;D

Idag ska jag pallra mig ned till körskolan igen :) Dom öppnade nu kl. 10 men jag åker nog inte ned förrän om en timme eller två.
Vi lär ju höras senare idag.
Hej!


Hon förtjänar att bli dagens babe ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag och du och Dansband :D

2009-03-04 @ 15:22:05
Postat av: moehoe

:D Du äl alltid min babe! <3 Pusspusspusss!

2009-03-04 @ 15:32:04
Postat av: M

Du är inte ensam stumpan, jag lyssnar på elo, j. cash och bob dylan.. haha. Hur gubbigt är inte det på en skala?

2009-03-04 @ 15:49:10
Postat av: palex

dansband är ju riktigt skönt att lyssna på! I like

2009-03-04 @ 22:20:14
Postat av: Kittan

Ooooh! Vilka vänner man har ;D Dansband is the shit!

2009-03-04 @ 22:29:19
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0