10-0!!!

Igår började dagen med att åka på fotboll på Sannarp. Jag cyklade inom Hanna och så tog vi tillsammans cyklarna till Sannarp. Hanna för att spela, jag för att kolla på =) Hon var riktigt snygg i sitt nya kitty-katt pannband. Motståndet vi hade idag var Kvibille/Gais och matchen slutade 10-0 till oss! Härligt resultat och härliga mål, dock var stolpen inte vår bästa vän idag och det hade kunnat rinna iväg som fan i målväg om inte de jävla stolparna sett till att stoppa detta! Men sjukt bra resultat och bra spelat :)

Det är något magiskt över Harplinge Dam.

På kvällen kom Moe hem till mig, vi åt faktiskt pizza :) pappa fick ett vedträd i huvudet och mormor kom och plåstrade om :) Sedan åkte vi inåt stan, gick en sväng till min mor för att fortsätta förfesta och sedan stack vi ut. Det var en askalas kväll! Massa dans, trevligt folk och framförallt, min MOE!

Bilder från matchen



Fina tjejer det där.

Kommentarer
Postat av: Hanna

snyggt =)

2009-03-15 @ 14:33:08
Postat av: Anna

Aktiva trion där ;-)

2009-03-15 @ 20:12:28
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: palex

i like it like that!

2009-03-15 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0