Midsommar!

Nu närmar sig midsommar. Herregud vad snabbt det gått! Imorgon är det redan 8 dagar sedan vi tog studenten.. Och imorgon är det 10 dagar kvar tills jag ska opereras. Det börjar kännas i magen och jag ber till Gud att mitt knäe inte är svullet så att operationen inte går att genomföra. Får helt enkelt ta det lugnt nu i 10 dagar fram till dagen D ;)

Jag saknar fotbollen och har inte haft tid att gå på träningar och matcher nu, tänkte att det skulle bli ändring på det nu när jag opereras snart.. Då kan jag inte jobba heller på ett tag och då har jag ju all tid i världen nästan =)

Imorgon blir det middag här! Sill, nypotatis och jordgubbar, och såklart; snaps för fulla muggar. Gott!
Moa, Moas bror Theo, Patrik, Tomas, Jennica, Lotta, Hanna, Tilda, Linus, Chrille & jag.
Det lär bli trevligt som fan ;D
Efter en förhoppningsvis god, onykter och roligt middag drar vi vidare med taxi till Fammarp för fest hos Anna Hellström. Mycket trevligt!

Nä, nu har jag finbesök och ska väl snart återgå till detta :)

Puss och kram!


För jag har tagit studenten!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja vi saknar dig på tranan! Glad Midsommar på dig =)

2009-06-19 @ 10:43:23
URL: http://alexandrajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0