Längesedan sist..

Tja!

Jag vet att jag är dålig på uppdateringen, och det är tråkigt för det syns på kommentarerna. Antar också att mina besökssiffror minskat drastiskt. Men ibland får man ta sådana smällar :)

Hanna fyllde 20 år i fredags, så jag och chrille var hos henne och det var jag, den handikappade med kryckorna, som fick köra oss in till stan efter ett trevligt kalas med hennes släkt då det kanske blivit lite väl mycket alkohol för vissa ;) Både Matilda och Chrille var rejält dragna, och eftersom jag går på värktabletter så fick jag köra och hålla mig lugn under kvällen.
Det var iallafall trevligt - tack tjejer och Chrille <3

Nu har jag även börjat med rehab hos Simon, han är så bra och jag känner mig verkligen i trygga händer. Det känns super och jag kan redan cykla runt ordentligt på motionscykeln. Det gör ont, men det går :) Det går verkligen framåt, det känns och jag kan knappt fatta att jag snart är tillbaka på planen. Det kommer gå så jävla snabbt!! Saknar er, Harplinge Dam.
Om 2 veckor exakt ska jag ta bort metall-agrafferna och idag var jag på Getinge Vårdcentral för att byta förbandet och att se ens knäe helt ihop-klipsat med de grejerna var inte en trevlig syn. Men som tur är gjorde Mats, min läkare, så att han använde sig av ett gammalt ärr till den stora öppningen han gjort så mitt knäe inte blir helt fyllt med ärr. Jag skulle kunna tro att jag har ungefär 15 sådana metallgrejer i knäet och jag bara längtar till jag kan ta bort allt för det kliar verkligen ;p Iofs bra, ett tecken på att det läker.

Så. Nu avslutar jag. Hej och svej.

/ Kitty


Bjuder på en gammal bild. :)
Jag saknar dig Malin.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

och vi saknar dig. Både på och utanför planen...

2009-07-08 @ 11:41:31
URL: http://alexandrajk.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

saknar dig massor.

2009-07-08 @ 13:38:30
Postat av: M

Saknar dig med, när kommer du och hälsar på? Härligt att det går bra med rehab. Tänker på dig. Puss!

2009-07-10 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0