Laddad till tusen!

Då var det dags igen.. Jag ger mig in på mitt lilla projekt som jag ännu en gång ska lyckas med :) Under några veckor nu är det stenhårt som gäller..

Var nere på vårdcentralen tidigare idag och mitt knäe är helt inflammerat, varigt och sådär, så det blir en kur på antibiotika nu :( Tråkigt men sant och jag ska till doktorn igen vid fyra.. Efter det blir det direkt till stan och sjukhuset för att kolla upp Chrilles öga. Något konstigt med det, så det ska också kollas upp. Skulle träffat Hanna K idag, men eftersom hon ska iväg om ett tag blir det ont om tid så vi får skjuta upp det en dag. Men imorgon så ;D Inte varit i hennes nya lägenhet ännu, ska bli kul :)

Då ska jag även passa på att lämna tillbaka min kamera, eller försöka få dem att kolla på den då bilderna blir helt gryniga.. Det är en 10 mp, NIKON, för 1800 kr, så det är ju inte skit liksom..
Blir så trött på teknik!

Tjarå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0