Just nu finns det inget jag vill mer!

Jag vill bara flytta hemifrån.. Till ett ställe där jag och Chrille kan bosätta oss tillsammans, känna lugnet, ingen som tjatar på en. Glömma pressen och stressen att man måste göra precis som föräldrarna vill. Nej, fan vad skönt! Nu tänker ni säkert att även om föräldarnas press försvinner så kommer det så mycket annat att göra som att tvätta, laga mat, diska och städa.. Men då ska jag meddela herrskapet om att det gör jag redan hemma, varje dag.. :)
Nä, nu vill jag ha ett fast jobb och en lägenhet, en fin pojkvän att dela den med.. Herregud vad bra!

Faktum är att vi kollar för fullt, och det finns ju lite grann, men ett jobb är ett måste först. Vi är inte bundna till Halmstad, utan jag hade faktiskt kunnat flytta till skåne, :) Åååh. Pirrar i magen bara man tänker på det..  Nu vill jag flytta.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: M

Förstår hur du känner :) mysigt att bo ihop med den man älskar men som du sagt, blir det också en del andra grejer att ta hand om. Men bestämmer man sig från början att hjälpas åt så blir det så mycket lättare. Du funderar inte att flytta till Kalmar? kan kanske ordna en lägenhet åt er isf ;)Puss!

2009-07-17 @ 22:01:00
Postat av: Kittan

Svar: Ja, men visst är det mysigt :) Vi bor ju redan ihop fast hos min pappa och det hade varit BÄST att ha en egen lägenhet. Jo, men jag tror att Chrille kommer ta mer ansvar om vi har en lägenhet tillsammans, detta är ju hemma hos mig för honom, i hans ögon. Fast han bor här.. Nä det hade varit toppen. Ne, inte kalmar ;) Du vet, jag klarar inte riktigt av småland, eller jo, men hade inte kunnat bo i kalmar i en lägenhet, inte chrille heller tror jag ;P haha. Men tack ändå! PUSSS (L)

2009-07-18 @ 13:56:58
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: S as in Sofia

Jaa det kommer bli kanon där nere, flyttar i mitten på Augusti :) tjoohoo!



Vad är det för litet projekt som du skrev om i förra inlägget?? :)

2009-07-20 @ 12:55:10
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Självklart får ni komma och hälsa på, det vore ju as skoj! :):)



Jasså? har du inte nått målet än? du som varit så duktig ska vara nöjd med dig själv :)

2009-07-21 @ 22:40:18
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0