Godmorgon

Jaha, vad skriver man en morgon som denna? För mig är det faktiskt morgon, steg upp för ungefär en timme sedan.. Har druckit mitt kaffe och ska snart ta bilen hem till pappa. Inte för att jag vet vad jag ska hitta på där, men det blir nog bra. :) Vet inte om jag och syrran ska svänga inom onoff och försöka få bukt på den där jävla kameran jag köpte för någon vecka sedan, det är nämligen så att vissa bilder, (de flesta) blir helt gryniga och ja, hur kul är det? Nä, det får nog bli att vi svänger inom där på hemvägen..

Igårkväll var jag och hälsade på Hanna på AB, mycket trevligt :) Vi gjorde det vi brukar och vi försökte även få svar på lite frågor angående killar men det gick ju sådär, eller hur hanna? haha..
Vi drack kaffe, tog bilder, snackade och framåt 04.00-tiden tog jag bilen hem. Inte en jävel var ute och gled en morgon som den så det var grönt i varenda trafikljus ;D Härligt.

Nä, nu ska jag ladda upp lite mer bilder på bdb, sedan packa ned mina saker och grabba tag i syrran och köra hemåt..

Puss o hej!
utan pojke till fredag, hur ska detta gå? =/



 <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha känner till det men nu har jag lyckats få bort pojkväns-hullet xD haha!



Hur går det med nästa tatuering förrensten?

2009-07-22 @ 13:32:59
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Weeiii, de va kuligt.. Synd att vi inte fick tag på "killkompisen" hahah . .Idag va vi dock helt jävla galna.. Vill se filmen nu nu NU!! :D Älskar dig gumman <3 :*

2009-07-23 @ 01:50:52
URL: http://hanaperrepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0