Denna onsdag innebär en hel del!

Onsdag, klockan är 10.10 i detta ögonblick. Jag har precis ätit frukost och druckit en kopp kaffe, gott gott : )
Tilda ringde nyss och ändrade vår träningstid till 12.00 istället för 11.00. Stackarn hade försovit sig ;) Pluttis! Men det är bra, för då hinner jag smälta frukosten lite mer.
Idag ska vi som sagt träna, och efter det duschar vi på friskis och sen bär det av mot banken för att fixa pengar och sen till asian palace tror jag. Vi ska käka buffé, så gott eller vad! Och efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi ska till Kräm ikväll och innan dess ska vi nog ha hunnit gå lite på marinfestivalen som förövrigt börjar idag : ) Jag ska nog kika lite på stan efter något att ha på mig ikväll, men måste hålla i pengarna för vem vet när jag får pengar nästa gång... Jävla lönesystem alltså! Idioter hela bunten. Noll koll!

Sitter och funderar över när man får träffa sin pojke nästa gång. Jag hoppas på imorgon, annars lär det bli fredag. Men det är lång tid... = /





Jag måste få höra det. Att gå runt och tro eller anta är inte tillräckligt för mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

fika på stan imorgon? puss <3

2009-07-30 @ 10:42:49
Postat av: Kittan

Det hade varit sjukt mysigt =) Ska dock köra min syster till helsingborg, samt kolla på deras matcher också. Hm.

2009-07-30 @ 17:16:30
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0