Väldigt dumt men oerhört skönt!

Stannade hemma från skolan idag. Kunde verkligen inte somna igårkväll och min hals är inte som den ska. Ställde klockan på halv tolv idag och gick upp och gjorde mig en nyttig frukost-smoothie. Gott och otroligt mättande! Jag har varit mätt hela dagen på den :o Tog bussen in till stan 14.57 och Anna hämtade mig vid kastanjeallén halv fyra och då stack vi och tränade. Lite dumt kanske eftersom jag faktiskt inte är helt kry ännu men det var skönt. Körde en kvart på crosstrainern, sedan var jag helt slut. Jävla förkylning! Körde lite stryka med; mage, rygg och armar. Sen var det bra och Anna släppte mig i stan så jag kunde gå och handla lite bönor, linser och frukt.
Här sitter jag nu, ätit linsgryta till kvällsmat och har tittat på bonde söker fru-bröllopet. Gud så fint det var! Grät mig en skvätt och såg mitt eget bröllop framför mig. Åå vad jag längtar.



T, var håller du hus? :|



Kommentarer
Postat av: Anna

snygge-peter was there!

did you see him?

2009-01-27 @ 08:24:35
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Kittan

Yeeeees! Såklart jag såg honom ;D

2009-01-27 @ 11:56:37
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0