Träning ..

Idag var det träning, dock inte i kombihallen som alexandra lurade i mig. grrr! Utan i Haverdalshallen. Tjejerna körde fys och jag skötte musiken.
Nice.
Nu ikväll har det blivit kvällsmat i form av "lunchsmörgås" som de så fint kallar den. Hackad svamp, keso, senap, kryddor, ägg och lättmajonäs gäggas ihop till en röra och läggs på ett bröd och sedan ett salladsblad på det och nästa bröd på det. =) Det var gott och mättande. Så nu blir det snart sängen, skola imorgon kl. 11.30 till 12.30. Skönt! =)

Godnatt!
IMORGON FÅR JAG BALKLÄNNINGEN! Åååå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en sjysst DJ Kittan. Kanske vore ngt? ;)

2009-01-16 @ 08:06:09
Postat av: alexandra

haha jag är hemskt ledsen! kittan för tusan, hur var klänningen? :D

2009-01-16 @ 16:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0