Söndag

Söndag igen. Men om det blir skola imorgon är tveksamt. Nadia har smittat mig med sin hemska förkylning så jag låg hemma med 39 graders feber igår, samt en jobbig hosta. Och jag som skulle varit ensam hemma hos pappa hela helgen, orkade dock inte ta mig hit förrän idag. Sitter här nu och tittar i VV-boken efter ett gott recept som jag ska laga till ikväll. Pappa kommer hem imorgon så jag har hela eftermiddagen och morgondagen att gotta till det för mig själv =)
Sitter och spelar lite poker just nu på nätet, dock med låtsaspengar såklart. Men det är hur kul som helst! Jag har tänkt blir proffs! ;)

Som ni vet så håller jag på med mitt och malins lilla projekt. Project fight! Och det går framåt! Så glad jag är! :D Malin. Hur går det för dig?

Nu har jag inte tränat sedan i torsdags, iochförsig vred jag ju knäet då men nu måste jag komma igång igen! Kryckorna är slängda i gaderoben, men har fortfarande stora känningar i knäet. Får börja lugnt, en halvtimme eller så på crosstrainern och sedan gym. Perfekt =)

På fredag är det underbar, då ska vi också fira Anna som fyller 21 den 10e februari. Men eftersom det faktiskt är underbar då så firar vi henne samtidigt! Det blir roligt och då ska jag faktiskt unna mig lite alkohol. Det har jag stått över nu nästan hela januari.. Project fight ;)

Tja


På fredag ska det firas!!! :D Min fina vän, 21år.

Kommentarer
Postat av: Josse

Lycka till Kitty! Ha så skoj nästa fredag, parta för mig med ;)

2009-01-25 @ 16:13:25
URL: http://essoj.blogg.se/
Postat av: Kittan

Tack Josse!! :) Det ska jag verkligen göra!!

2009-01-25 @ 17:18:10
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: M

Går bara kalas =) kämpar på för fullt!

PUSS!

2009-01-25 @ 21:22:34
Postat av: Anna

Krya på dig min vän så ses vi på fredag :)

2009-01-25 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0