Sista dagen, sista dagen på ett härligt jullov. Men fan så skönt det ska bli att komma tillbaka till skolan =)

Då kom dagen! Sista dagen på jullovet, imorgon börjar skolan och jag tro det eller ej, men jag har tyckt att det ska bli skönt att börja skolan igen. Men idag.... Idag känns det inte som de andra dagarna, jag har lite ångest inför imorgon. Skolan börjar, plugget sätter igång, allt ansvar kopplas på igen och ska jag vara ärlig så hade jag behövt plugga en jävla massa på lovet och det har jag inte gjort. Nu vet ni, jag har varit lat, velat njuta av lovet fullt ut. Det är jag fan värd!

Jag tänkte köra en liten sammanfattning om lovet.

Det har varit skolavslutning, den var helt crazy eftersom det varit studentfest dagen innan. Ingen var sig själv och man såg en hel del snygga  dagen efter-utstyrslar när man kom till skolan. Jag hade tagit av min otroligt snygga overall och kom i mjukisbyxor, skönt! Haha.
Inte långt efter det var det dags för julafton och den firades hemma hos min far med hela tjocka släkten. Mysigt! Jag fick det jag önskade mig och så vidare......
Dagen efter julafton är det juldagen ;) Jasså? Är det? Tack för upplysningen.
Juldagen firades med en förfest hos Lotta tillsammans med massa tjejer och sen in till stan där jag träffade min bror, deeas, cive, deniz - ja, alla var ute! Jag fick en helt perfekt fylla och så kul har jag inte haft på länge. Det var riktigt jävla nice.
Måttligt bakis dagen efter bara, men det var det värt. SOM FAN! =)
Efter detta var över åkte min far och Carina till Öland och jag var ensam hemma i flera dagar, skönt! Det är alltid toppen.
Nyår firades tillsammans med Michaela, Sara, Johanna & Fredrika med lite singstar och dricka hemma hos mig för att sedan ta taxi ned till Getinge och Mattias fest. Det blev en bra kväll!
Sen var det nytt år, nya utmaningar och nya löften! Jag tror detta kommer bli bra, jag har ett mål och någonting att sträva efter och det skall nås =)
Den 3e januari fyllde Elvira år och då kom även min far och Carina hem efter massa dagar på Öland. Det blev fest hos Elvira med massa got mat, efterätt och annat och sedan in till stan för att fortsätta firandet där. Nice kväll!
Och nu går dagarna. Jag har umgåtts mycket med Moa och Lotta, två superpinglor. Ni är goa! <3
Jag har också gått och väntat på min tid för återbesök på sjukhuset, nu på måndag är det min tur och jag är så jävla nervös. Ny läkare dock, tacka gudarna för det. Får ni någon gång Jan "idiot" Axelsson så gå inte, begär en ny läkare. Han är dum i huvudet.
Idag fyller Cive år, GRATTIS VÄNNEN! Din dag idag, ta vara på den! 19 år, tiden går snabbt. Och jag vet att du inte vill fylla 19, meningslös ålder, vi blir äldre. Det är hemskt! Men du är lika ung, fräsch och frisk fortfarande :D Tänk inte på det!

Nu avslutar jag här. Lotta kommer snart hit :)



GRATTIS GRATTIS GRATTIS CIVE! SHAAA LAAA LAAAAAA! 19 ÅR!

Kommentarer
Postat av: michaelaeöla

haha, jag är på. men ditt knäää förstööööööör!!!! :( kan vi inte i vilket fall gå och kolla på när de lagen tränar? checka lääääget liksom!

2009-01-08 @ 18:01:51
URL: http://michaelasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0