School.

Sitter i skolan nu. Mina klasskamrater har gått hem för dagen, men jag har en lektion kvar! Det är lite surt faktiskt, men så är det. Den är bara en timme och det ska jag väl kunna stå ut =) Efter skolan blir det hem, inte varit hemma i tid efter skolan på hur länge som helst känns det som. Ska lägga mig i solariet det första jag gör tror jag, för ikväll är det träning i kombihallen med laget. Ska med in och titta och sen tillbaka till min far för att käka min goda project-fight mat! Igårkväll åt jag linsgryta, gissa om det var gott! Supergott.

Tog tag i träningen igår med. Gymmade med Hanna, det känns idag vill jag lova.

I helgen ska jag tona håret, det börjar få den där äckliga färgen jag absolut inte vill ha!

Får avsluta här nu. Min lektion börjar om 10 min och jag har lite andra saker att uträtta innan dess ;)

Tja.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 18:35:01
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0