Nu laddar vi!

Imorgon är det äntligen dags!!! :D Sett fram emot detta hela veckan, dags för Annas 21års-firande! Ja, jag vet att jag är förkyld men imorgon kan INGENTING stoppa mig, eller okej, men inget kommer att stoppa mig! Peppar peppar...
Min förkylning börjar försvinna, har i princip hostat upp mina lungor inatt så hoppas på att denna natten blir lugnare, det behöver jag verkligen. Ska lägga mig i tid ikväll, för imorgon ska jag upp i tid, äta en stadig frukost, packa ned alla kläder och smink jag ska ha till kvällen och sen ta bussen in till stan för att köpa lite smink och sen hämtar Anna upp mig. Då ska vi köra och handla mat till kvällen och sen börjar vi förbereda kvällen! wohooo. Fan vad bra den kommer bli!

Var på träningen idag, tränade givetvis inte. Men jag var där och skötte musiken till fyspasset tjejerna hade idag.
För er som inte vet så ska jag vara coach för U-laget nu under säsongen, det ska faktiskt bli jätteroligt så jag måste ju vara där och hålla koll på dem som blir vårt nybildade U-lag. Det är jag och Stefan som ska försöka hålla i de tjejerna och det blir säkert jättebra! Känns som om man kommer lära sig en hel del på detta och detta är lika bra som att bara gå där och glo på träningarna och matcherna; nu blir jag lite mer delaktig och det gillar jag.

Har tränat en enda gång denna veckan och jag skäms! Jag skäms väldigt mycket. Men är man sjuk så är man och jag gjorde nog rätt som inte tränade mer. Kroppen sade till i måndags då den egentligen inte ville kände jag.
Men nästa vecka, då jävlar ska jag ta igen det jag har missat! Men det går framåt för mig och jag är så glaaaad!




Tjejer -
vi ses imorgon och då är det fullt ös medvetslös!


Alex, Anna och jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du skötte musiken galant och ikväll blir det party! Härligt att du blivit lite friskare. Vi synes ikväll bruden!

2009-01-30 @ 08:33:17
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: alexpalex

göllig bild. ovant att se dig som brownie

2009-01-31 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0