Mitt nyttiga liv fortsätter...

Jag har blivit riktigt hälsosam! Gud vad duktig jag är. Imorse kom Anna hit och vi åt en riktig mysfrulle, rågfralla och fil med solrosfrön, linfrön och äpple. Mums! Efter detta lade vi oss en stund framför brasan och pratade men sedan blev vi rastlösa och bestämde oss för att åka in en sväng till stan och kolla i butiker. Var hittar man Annas fina fred perry-skor i rätt storlek? Hopplöst! =/
Efter detta stack vi och käkade på rejmes, en lunch som bestod av korv och stroganoff, sallad och vatten. Jag lämnade tillochmed mat kvar på min tallrik, haha framsteg. Anna däremot, hon svepte allt ;) Biffen her self. Hahaha.
Sedan till skolan för att ha Natur A som betydde redovisning, gick bra. inget stort alls! Och sedan tog jag bussen till Österskans där Anna väntade efter sitt pensionssparande-möte. Gud? Hur gamla börjar vi bli? Pensionssparande-möte. Ni läste inte fel nej. Anna köpte gymkort på friskis och svettis, woooho! Skitbra. Så vi tränade och guuud vad seg jag var efteråt. Kändes som om jag inte hade tränat på evigheter. Och sedan tog jag bussen hem.

Gissa vad jag åt för gott idag?
Kvällsmaten idag bestod av en halv burk röda linser och en halv advokado. Fibrer och fett - perfekt.

Snart är det dags för veckans avsnitt av andra avenyn och vad jag har hört så kommer vi att få reda på vem Silvias riktiga pappa är. Gud vad spännande! Missa för i hela friden inte det.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha taskig du är. Jag tog faktiskt helt enkelt inte lika mycket mat som du.. ;)

Jaa nu jävlar ska det tränas.. Beach 2009.. =) KUL!

Tack för några riktigt roliga dagar!! =)

2009-01-20 @ 20:47:06
Postat av: alexandra

haha pensionssparande-möte? jag vill ha en sammanfattare av vad som hänt i andra avenyn på senaste. tänkte ta upp det nu igen. puss

2009-01-21 @ 12:39:41
Postat av: Kittan

Det kan vi ta på träningen imorgon! :) DU ANAR INTE VAD SOM HÄNT! Shit..

2009-01-21 @ 19:21:34
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0