Jag säger då det.

Idag när jag vaknade trodde jag att knäet skulle vara bättre och att jag skulle slippa kryckorna. Så jäääävla pinsamt.
Men likt förbannat hoppade jag mig till skolan idag på dessa jävla stolpar av märket diesel............... varför är jag så cool? När jag kom till skolan kom inte vår lärare, helt meningslöst att komma tänkte jag då det var den enda lektionen idag. Men ack så fel jag hade :D
EFTERSOM!!! Det var studenttävling i skolan idag, så många människor har jag aldrig sett spy i ett och samma rum, t.om samma papperskorg. Hahaha. Man skulle käka 5 mums-mums samt dricka 1½ liter päroncider och sedan skulle nästa person hämta äppel med munnen i en spann med vatten och sen stoppa huvudet i mjöl och leta efter en sockerbit.
Det var helt jävla galet!!! Spykalas för hela slanten och det uppskattades av publiken vill jag lova. hahaha.
Prova på detta hemma :D Kan vara ett kul partytrick. Yeaaaaaa.

Efter detta tog jag bussen till stan där Perra hämtade upp mig och vi körde till Simon och för er som inte vet vem han är så är han HBK:s sjukgymnast. Han kände på mitt knäe, vred och hade sig. Och han konstaterade att det måste opereras. Han skrev ett brev till sjukhuset i Halmstad där han förklarade att jag behövde operation eftersom jag vill bli brandman och ska fortsätta spela fotboll samt att jag är så ung! När jag får svar från sjukhuset ska jag ringa Simon igen så han kan påskynda väntetiden för operation. Tack Simon! Detta behövde jag verkligen. Han är den enda som sagt till mig att jag visst ska fortsätta spela fotboll. När Per sa att de andra läkarna sagt att jag ska sluta med fotbollen skakade Simon på huvudet och sa: Det finns inte......
TACK. Nu känns det bättre. Jag gör allt nu. Allt.
Så nu ska jag försöka sluta hoppa på kryckor, stödja så mycket som möjligt och inte ha bandage. Sen ska jag cykla försiktigt eller simma och bara vänta på att sjukhuset ska svara.
Men fan vad ont jag har nu. Det duuuuunkar. Men det var det värt, som fan!

Jaja. Ni är trötta på att höra om mitt knäe. Men jag skriver det för att få ur mig det. Det är så jävla skönt!

Imorgon ska jag och Michaela till Astrios träning och kolla lite =) Kul!

Tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kitty! kan du kolla upp när bussarna går? för jag kommer inte ha tillgång till dator och jag har jääättebråttom just nu. vi hörs sen:) pussss

2009-01-23 @ 19:32:57
URL: http://michaelasm.blogg.se/
Postat av: alexpalex

sköna ord kan jag tänka mig. fotsätt kämpa! =)

2009-01-23 @ 22:49:56
Postat av: Kittan

Verkligen. Det bästa som hänt hittills.

2009-01-23 @ 22:55:19
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

åh så roligt att du äntligen får lite positiva besked!

simon är kanske bäst som mats sa trots allt;)

2009-01-25 @ 22:00:16
URL: http://anderssonkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0