Ibland måste man få unna sig

Idag åt jag broccolilåda till kvällsmat, den var godare än vanligt faktiskt :D Efter detta gjorde jag en nyttig och jättegod smoothie som jag hällde i mig och nu väntar jag på att bananbitarna som jag har täckt med kakao och lite lite socker ska bli klara i frysen. Ska sätta på en kopp kaffe med =) Jag har varit såååå jävla duktig med både mat och träning under denna veckan så det förtjänar jag. Stolt över mig själv! För första gången på mycket länge känner jag att jag har hittat motivationen till att hålla fast vid detta, kosten framförallt. Träningen är inget svårt, det är ju bara kul!
Ska inte till skolan imorgon. Känner mig inte helt frisk och kry ännu, ont i halsen och är lite hostig. Men på tisdag så...






Would you tremble If I touched your lips? Would you laugh?
Oh please tell me this. Now would you die For the one you love?
Hold me in your arms tonight.  (v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0