Harplinge Dam!

Idag är det dags för träning med laget. Första gången sedan jag skadade mig :D Det känns helt underbart. Dock inte fotboll, men stenhård fys och nu jävlar. Det känns i kroppen efter gårdagen men idag ska jag ta ut mig ännu mer vill jag lova. Gott!

Idag var det skola som vanligt. Fotboll på morgonen, rehab för min del. men det behöver jag väl knappast säga vid det här laget? sedan geografi med hasse som handlade om vindar, jätteroligt. Sedan rast innan lunchen och då satt vi och diggade till min ipod. Jag och Ante satt och lyssnade på min otroligt bra musiksmak jätteläääänge. Han gillar dansband, men suger på att gissa låtar =( jag ska lära dig lite om dansband vännen! Sedan lunch, och sen idrottspsykologi och avslutade med pedagogiskt ledarskap. Härligt.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 18.30, då hämtar Anna mig vid Fritz. Wooh. Jag är hur nervös som helst! Haha. Löjlig jag är va?

Börjar sent imorgon! 11.30 men innan dess ska jag till gymmet och köra lite på crosstrainern och bränna lite kalorier. Slutar kl. 12.30 och då ska jag hem till mamsen en sväng och sedan blir det nog att åka till pappa. Ensam hemma hela helgen, ända till måndag. Herlish!

Godkväll!


Äntligen! Sitter redan ombytt och klar. Härlig känsla att få träna med er
idag tjejer.

Kommentarer
Postat av: Anteeeee

Du har missuppfattat mig asså.. Jag HATAR dansband................ tvinga mig inte att lyssna på den CPmusiken igen är du snäll

2009-01-22 @ 18:07:43
Postat av: alexandra

jag vill också träna! dumma virus. schnygg bild kittan....

2009-01-22 @ 19:26:29
Postat av: Kittan

Svar till Ante: Jag vet att du är smygbög och lyssnar på dansband dagarna i ända :)

Svar till Alex: KRYA PÅ DIG! För fan. Vill ha dig där =)

2009-01-22 @ 21:11:28
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: ante

du kommer få så mycket skit i skolan imon. bara så du vet

2009-01-22 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0