Fredag och Let´s Dance

Idag var det skola, dock bara i en timme! Sjukt skönt =) Efter skolan åkte jag och Cive in till stan och träffade min mor som nyss varit och klippt sig. Vi gick till ett sjukt mysigt café som jag faktiskt aldrig fikat på. Låg i någon gränd ;p Det blev en trevlig fika med mamma och cive! efter det tog jag bussen hem, åt pizza som pappa tagit hem och nu sitter jag här - i början på att let´s dance ska börja. HAHAHA, jag är ond, fast. det är geten också! vi vill att blondinbella ska skämma ut sig inför hela sverige ;D Vi borde åka dit nästa gång det är, om hon ens är kvar då vilket jag hoppas lite faktiskt, det är ju kul. hahaha. så iallafall, om vi åker dit kan vi sitta längst fram och fälla henne varje gång hon dansar förbi vårt bord. ikväll är hennes GODA vänner och familj där, så titta för fulla muggar. dom är ju sååå underbara. hihihihi

nää nu börjar det. storken kollar för fullt
med mina ben förresten - då skulle jag fan varit med! storkben är så jävla hett..
Nää nu kilar jag. eller flaxar. tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0