Fortfarande förkyld....

Nu är jag så trött på det.. Hostar, rinner i näsan och lite i ögonen; orkar inte mer! Känns som om jag hostar upp mina lungor snart och inte blir det bättre. Snarare värre =/ Pappa har blivit smittad nu också, stackarn. Dum och arbetsnarkoman som han är så stannar han aldrig hemma från jobbet. Han jobbade sig igenom dagen idag med feber, inte alls bra men det går inte att säga till honom heller. Nu sover han gott iallafall och vad jag hörde hostade han inte sig till sängs. Skönt!

Idag har jag varit inne i stan en runda och fikat och pluggat med Cive. Vi ska hålla i en idrottslektion tillsammans i form av lekar på is och det ska planeras i god tid =)
Efter staden åkte jag hem igen, slog upp V V-boken och ställde mig o lagade mat. Tomatsoppa med råg-knäckebröd blev det idag. Helt okej! Ååå vad jag vill träna förresten! Inte gjort det sedan i måndags och då kunde jag knappt pga. förkylningen. Blev helt slut direkt och jag svettas mycket mer än vanligt.. Måste bli frisk och kry till fredag för då ska vi som sagt fira annalarsson som fyller 21. yeah! Och jag SKA festa, skiter i om jag är frisk eller ej! Woooh, första partyt på riktigt på jätteläääänge! Ska sminka mig superfint, klä upp mig och dricka massa alkohol; en superfredag hos en supertjej!

Sen ska jag börja ta tag i teorin hade jag tänkt. Tro det eller ej, Kittan vill ha körkort. Jag skäääääms! Nu fyller 91orna 18 år, en efter en kommer man få börja se dem ute och jag vill helst kunna sitta i en bil med kortet innan dem. De är ju för fan små! :o Tänk vilken frihet. Och det värsta är; mina kompisar trodde jag skulle vara den första som satt där med mitt körkort och nu känner jag massa människor som jag inte kunde tänka mig kunde köra bil, haha!
Ta bilen till skolan VARJE dag! Eller ja, så gott som iallafall. Bilen står ju bara där ändå på dagarna ;p När jag får körkort är den min. Så det så...
Jag har några turer att ta igen. Framförallt för Annalarsson och Alexandra! Jag lovar er, jag kan köra er ni vill när jag skaffar kortet. Det är jag skyldig er!



Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha vad söt du är. du var sjukt motiverad där ett tag ju, kan hjälpa dig och plugga nån dag om du vill. hoppas du kom in i huset igår och att du mår bättre. Tack för en rolig kväll :D

2009-01-31 @ 11:52:34
Postat av: Kittan

Ja, du får jättegärna hjälpa mig att plugga! Skulle varit sjukt shysst.. Tack själv!! :D

2009-02-01 @ 19:49:50
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Jennifer Klingvall

eeeeeeeeeeeh GE MIG BILEN ! :D

2009-02-07 @ 11:05:34
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0